Na Ulici

Posted by admin on May 18, 2012

Oblíbený festival Na Ulici po 18 letech končí, aby jej nahradil nový festival Živá ulice. Důvodem je prý klesající úroveň festivalu.

Představte si, že jste majitel firmy, která má na trhu zavedený produkt s lokálně známým logem, pěkně zpracovaným webem a především dobrým jménem. Produkt, který řada lidí vyhlíží, těší se na něj a je schopná kvůli němu obětovat to nejcennější, co má - volný čas.

Jednoho dne jako majitel zjistíte, že si váš produkt nevede tak, jako před lety. Co uděláte? Ukončíte jeho produkci a pokusíte se díru na trhu zaplnit jiným produktem? Máte-li všech pět pohromadě, tak asi ne...

Na místě by spíše byla důkladná analýza stavu. Co se změnilo? Změnil se zákazník a jeho preference? Pokud ano, jak? Došlo ke změnám ve financování produktu ze strany firmy - ať už jde o financování produkce nebo propagace? Změnil se realizační tým? Pokud ano, který z týmů měl nejlepší výsledky? Atd. atd...

Teprve poté, co znám odpovědi na výše uvedené otázky, bych měl dělat konečná rozhodnutí!

Přemýšlejme, když už to (zjevně) nedělají páni a paní radní...

 


 

poznámka: Obnovení festivalu Na Ulici se tímto zařazuje mezi programové cíle HM! v Plzni.

Comments:

Posted by admin on
Zajímavé čtení k tématu: http://www.qap.cz/zpravy/zpravy-plzen/object/mesto-nevi-co-chce-shoduji-se-drivejsi-organizatori-festivalu-na-ulici-28513/article.htm
Leave a Reply



(Your email will not be publicly displayed.)

Please type the letters and numbers shown in the image.Captcha CodeClick the image to see another captcha.